Novo u poliklinici MegaClinic – Akupunktura

Uveli smo dve novine – akupunkturu i kineziotejping (japanske trake protiv bola)! Obe metode obavlja specijalista interne medicine – reumatolog Dr Ištvan Šebešćen, koji radi u našoj poliklinici ponedeljkom, sredom i petkom od 12 časova. Prvih 10 pacijenata koji obave akupunkturu ostvaruju 50% popusta. Zato zakažite pregled na vreme!

Šta je akupunktura?

Akupunktura je prirodan način lečenja. Korišćenjem ove metode, organizam se dovodi u ravnotežu prirodnim putem, sopstvenim snagama i samoizlečenjem. Akupunktura daje  dobre rezultate i u prevenciji raznih bolesti. Prednost ove metode nad drugim medicinskim disciplinama je u tome što se u telo ne unose nikakvi medikamenti, koji mogu da imaju i štetna dejstva, kao i to što ona posmatra čoveka u celini. Akupunktura  leči najveći problem u organizmu, na primer glavobolju, išijas ili neuralgiju, dok istovremeno deluje pozitivno i na ceo organizam, dovodeći ga na taj način u ravnotežu. Ovom metodom se uspostavlja ravnoteža energije u celom organizmu, jer je svaka bolest povezana i sa pratećim simptomima.

Koje se bolesti mogu lečiti akupunkturom?

• Sve vrste bolova
  • Paralize (pareze) nakon moždanog udara
  • Periferne neuropatije
  • Posledice poliomijelitisa (rana stanja do 6 meseci)
  • Menierovu bolest
  • Neurogene smetnje mokrenja
  • Sterilitet
  • Klimakterične tegobe
  • Cervikobrahijalni sindrom
  • Sindrom „smrznutog ramena“
  • Sindrom „teniskog lakta“
  •  Išijalgija
  • Lumbago – lumbalgija
  •  Ukočenost
  •  Spondilozu
  •  Gojaznost
  •  Stres
  • Hormonski disbalans
  • Neuroze
  • Bolesti zavisnosti
  • Fobije
  • Smetnje pri govoru
  • Noćno i nevoljno mokrenje
  • Reumatske bolove
  •  Alergije
  • Astmu
  • Neuralgije
  • Sinuzitis
  • Hipertenziju
  • Menstrualne tegobe

Kako se izvodi?Veliki značaj akupunktura ima i u prevenciji bolesti, tako da se akupunktura preporučuje i zdravim ljudima, kako bi  očuvali zdravlje i vitalnost.

Akupunktura se izvodi tako što se sterilne, tanke iglice, zabadaju na tačno određene  delove kože, koje se nazivaju akupunkturne tačke. Akupunkturna tačka predstavlja  trodimenzionalnu, cilindričnu strukturu kože i potkožnog tkiva koja.

Da li je tretman bolan?

Pacijenti obično govore da se po postavljanju terapije i pri postavljanju iglica osećaju opuštenije i relaksirano. Prilikom uboda, samo dok iglica prolazi kroz kožu, može da se javi bolna senzacija koja kratko traje. Kada se iglice postave, ne oseća se više nikakv bol. Cilj aplikacije iglice je da se aktiviranjem akupunkturne tačke, dovede do javljanja različitih osećaja koji su posledica promena u toku, i oni  se najčešće opisuju kao pojava topline, strujanja, blage težine ili zatezanja u ekstremitetima.

Koliko je potrebno tretmana da bi se postigao efekat?

Akupunktura kao holistički sistem, ima u samoj svojoj osnovi princip individualizacije terapije. Ovo se odnosi na sve segmente lečenja od broja primenjenih iglica, načina njihove stimulacije, ritma sprovođenja seansi, kao i njihovog broja. Potrebno je oko 9 tretmana (seansi) da bi se ostvario inicijalni terapijski efekat. Tretmani se obavljaju na svaka 3 dana i traju između 20 i 30 minuta.

Cene i zakazivanje

Cena tretmana iznosi 1000 dinara

Cena malog pregleda iznosi 1000 dinara

Cena velikog pregleda iznosi 2000 dinara

U zavisnosti od zdravstvenog stanja pacijenta, lekar procenjuje da li je potreban mali ili veliki pregled. Pregled se obavlja samo jednom i odmah nakon pregleda se radi prvi tretman.

Zakažite pregled i tretmane svakim radnim danom od 7 do 20h, kao i subotom od 7 do 13h putem naših brojeva telefona:

• 065 554 78 90
  Slične objave
  • No related posts found.